SPOŁECZNOŚĆ    login: hasło: zapamiętaj: REJESTRACJA | NEWSLETTER
czwartek, 18 stycznia 2018 roku
Imieniny: Beatrycze, Małgorzaty, Piotra
regioportal.pl - rozwój lokalny i regionalny
dodaj do ulubionych podyskutuj na forum mapa portaluformularz kontaktowy
SZUKAJ W:  tekstach
szukana fraza:
występująca w:
w dziale:
autor:
sortuj według:
znajdujesz się w:

Praktyczne aspekty prowadzenia ewidencji majątku w Powiatowych Inspektoratach Nadzoru Budowlanego (pojęcia, dokumentacja, wymagania w świetle przepisów, obowiązki i ich częstotliwość, inwentaryzacja i praktyczne rozwiązania jej przeprowadzenia, rozwiązanido uzgodnienia
Zabezpieczenie danych osobowychdo uzgodnienia
Postępowanie w sprawach skarg i wnioskówdo uzgodnienia
Obowiązki w zakresie prowadzenia rachunkowości w jednostkach budżetowych w świetle przepisów, dokumentacja, zasady jej sporządzania i przechowywania, ewidencja dochodów skarbu państwa oraz rozwiązania dot. sposobu i procedur ich umarzania (szczególnie umado uzgodnienia
Zarzadzanie zasobami ludzkimi dla pracowników kadr i kadry kierowniczejdo uzgodnienia
Klasyfikacja i sprawozdawczość oraz ewidencja dochodów i wydatkówdo uzgodnienia
VR PUBLIC DAYWarszawa
Zamknięcie roku budżetowegodo uzgodnienia
Nowa ustawa o finansach publicznychdo uzgodnienia
Rachunkowość i sprawozdawczość budżetowado uzgodnienia
VR PUBLIC DAYWarszawa
Praktyczne aspekty prowadzenia ewidencji majątku w Powiatowych Inspektoratach Nadzoru Budowlanego (pojęcia, dokumentacja, wymagania w świetle przepisów, obowiązki i ich częstotliwość, inwentaryzacja i praktyczne rozwiązania jej przeprowadzenia, rozwiązanido uzgodnienia
Etyka i etykieta w samorządzie terytorialnymdo uzgodnienia
Postępowanie przed organami samorządu zawodowego w sprawach samodzielnych funkcji technicznych w budownictwiedo uzgodnienia
Orzecznictwo WSA, NSA, TKdo uzgodnienia
Postępowanie administracyjne prowadzone przez organy administracji architektoniczno-budowlanej i organy nadzoru budowlanegodo uzgodnienia
Klasyfikacja zawodów i specjalności - problemy praktyki wdrażania w Powiatowych Urzędach Pracy.do uzgodnienia
Aktywizacja środowiska lokalnegodo uzgodnienia
Organizacja pracy i czynności dokumentacyjne przewodniczącego sejmiku (rady: powiatu, gminy) oraz członków prezydium pejmiku (rady: powiatu, gminy)do uzgodnienia
Dokumentacja i czynności dokumentacyjne radnych podczas sesji i posiedzeń komisjido uzgodnienia
Polityka rachunkowości i instrukcje wewnętrzne w jednostkach budżetowych i zakładach budżetowychdo uzgodnienia
Zarządzanie zasobami lokalowymido uzgodnienia
System zarządzania jakością i korzyści wynikające z wdrożenia normy ISO 9001:2000do uzgodnienia
Planowanie przestrzennedo uzgodnienia
Praktyczne aspekty prowadzenia ewidencji majątku w Powiatowych Inspektoratach Nadzoru Budowlanego (pojęcia, dokumentacja, wymagania w świetle przepisów, obowiązki i ich częstotliwość, inwentaryzacja i praktyczne rozwiązania jej przeprowadzenia, rozwiązanido uzgodnienia
Zmiany przepisów regulujących dokonywanie wydatków z budżetudo uzgodnienia
Zamknięcie roku budżetowegodo uzgodnienia
Fundusze strukturalne - rozliczanie księgowedo uzgodnienia
Etyka i etykieta w samorządzie terytorialnymdo uzgodnienia
Kursy komputerowe z MS Officedo uzgodnienia
 
 
ARTYKUŁY
tematyka:
sortuj po:
 

liczba znalezionych pozycji: 2
lista ogłoszeń
  • numer ogłoszenia: ES/1105
  • data publikacji: 11 grudnia 2012
  • wielkość etatu: pełny etat
  • zgłoszenia do: 11 stycznia 2013
  • miejsce pracy: Kraków
  • numer ogłoszenia: ES/981
  • data publikacji: 10 stycznia 2011
  • wielkość etatu: 1
  • zgłoszenia do: 17 stycznia 2011
  • miejsce pracy: Warszawa
pracodawca:
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
Warszawa, Mazowieckie
  
Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!
© 2007-2018 RegioConsulting.pl
ISSN 1897-3639.